UWAGA!!!!!!OD 1 kwietnia2016, ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ NAPEŁNIENIA KLIMATYZACJI DO 21.00 /proszę o wcześniejszą rezerwację,jeśli usługa ma być wykonana po 19/.

KONIEC Z WDYCHANIEM WIRUSÓW !!!


Serwis klimatyzacji Kraków, naprawa klimatyzacji
Profesjonalny serwis klimatyzacji - jeśli w Krakowie to tylko w Olicar!

 


serwis klimatyzacji Kraków

 

 

 

Nasza firma oferuje Państwu szeroki zakres usług w zakresie Klimatyzacji samochodowych - serwis klimatyzacji Kraków


  • Ozonowanie klimatyzacji - oczyszczanie, odgrzybianie klimatyzacji, usuwanie nieprzyjemnych zapachów

  • Kontrola poziomu i uzupełnienie czynnika chłodzącego (nabijanie, napełnianie klimatyzacji)

  • Wymiana filtrów
  • Sprawdzenie szczelności układu klimatyzacji (test azotem, UV)

  • NAPRAWA KLIMATYZACJI!!!!!!!!!!!


Teraz kilka słów o usłudze ozonowania.


Opis:

 

Co to właściwie jest "Ozonowanie" ?


Ozon jest środkiem odkażającym. Urządzenie wytwarza ozon O3, w wyniku jonizacji powietrza atmosferycznego. Pozwala to na kompleksowe usunięcie zanieczyszczeń mikrobiologicznych i nieprzyjemnych zapachów.

Najlepszą rekomendacją ozonu, jako środka odkażającego jest jego zastosowanie od ponad 150 lat w szpitalach.


OZON zabija:

* bakterie,
* wirusy,
* zarodniki,
* pleśnie i wszystkie inne mikroorganizmy


OZON niszczy:

* środki chemiczne powodujące skażenie (pochodzące z emisji paneli, dywaników, izolacji, farb, lakierów do drewna i z tworzyw sztucznych


OZON eliminuje:

* przykre zapachy organiczne jak i nieorganiczne - niszcząc lotne cząstki, które przenoszą zapachy. Ozon nie kryje nieprzyjemnych zapachów, ozon je usuwa.


Ozonowanie zabezpieczy nas przed chorobami takimi jak:

* alergie
* choroby układu oddechowego
* nowotwory


Usługę wykonujemy na profesjonalnym sprzęcie firmy TEXA.

 


Serwis klimatyzacji Kraków
Dlaczego należy czyścić klimatyzację w samochodzie?


W czasie pracy układu klimatyzacji wilgoć kondensująca się na parowniku tworzy razem z brudem i z kurzem idealne podłoże dla grzybów, bakterii i innych mikroorganizmów. Wraz ze strumieniem powietrza, te powstające na parowniku chorobowe zarodniki, mogą zostać przeniesione do wnętrza pojazdu i powodować u pasażerów niedyspozycję oraz wywoływać alergiczne reakcje. Dodatkowo, powstałe mikroorganizmy ulegają gniciu, powodując nieświeży zapach.

Opis:


Klimatyzacja samochodowa, podobnie jak większość podzespołów naszego pojazdu wymaga roboczego przeglądu. W wypadku tego urządzenia polega to najczęściej na wymianie czynnika i filtra klimatyzacji, kontroli szczelności układu i naciągu paska kompresora oraz sprawdzeniu skuteczności działania całego układu. Wczesne wykrycie drobnych uszkodzeń może zapobiec poważnym i kosztownym awariom. Dlatego producenci zalecają przeprowadzanie przeglądu i oczyszczanie klimatyzatorów co każde 15’000 km lub raz do roku. Przeglądy dokonywane są najczęściej przed sezonem- w okresie wiosennym.

Opis:



Nie oszczędzaj na zdrowiu swoim i swojej rodziny !!!

Oddychaj świeżym powietrzem !!!

Umów sie już dziś !!!

Opis:




 

Serwis i naprawa klimatyzacji Kraków

PROMOCJA!!!!!!!!

Cennik:

1)PODŁĄCZENIE MASZYNY I NABICIE DO 200 GRAM GAZU:TYLKO 90 ZŁOTYCH/kazde kolejne 100 gr-18 zł/

2)PODŁĄCZENIE MASZYNY I NABICIE DO PEŁNA*:

TYLKO 140 ZŁOTYCH.


W TYM:

· Oczyszczenie,osuszenie układu,wytworzenie próżni w układzie


· Sprawdzenie szczelności układu


· Odessanie i dodanie oleju sprężarkowego


· Napełnienie układu czynnikiem R134a/max 700 gram/


· Kontrola działania klimatyzacji


· 20  minut ozonowania    GRATIS!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

SAMO OZONOWANIE 30 ZŁ-20 MINUT.

*w opcji do pełna max 700 gram czynnika R134a

Serwisowanie klimatyzacji samochodowych

(źródło http://www.e-autonaprawa.pl/artykuly/249/serwisowanie-klimatyzacji-samochodowych.html)

Opis: Zestaw do chemicznego płukania instalacji

Fot. Mar-Art Behr

Zestaw do chemicznego płukania instalacji

Jeszcze parę lat temu powszechne było przekonanie, że samochodowa klimatyzacja jako system zamknięty nie wymaga żadnej konserwacji. Teraz użytkownicy pojazdów nie mają już takich złudzeń, a warsztaty uzyskały możliwość dodatkowych zarobków.

Profesjonalny serwis klimatyzacji Kraków - naprawa klimatyzacji
Sytuacja sprzyja włączaniu serwisowania klimatyzacji do warsztatowej oferty, ponieważ ostatnio oprócz wzrostu popytu na ten rodzaj usług znacznie zmniejszyły się ceny urządzeń i narzędzi potrzebnych do ich świadczenia. Jedynym czynnikiem niekorzystnym jest nadmierne zróżnicowanie cen „serwisu klimatyzacji”, proponowanych przez poszczególne warsztaty. W lokalnej konkurencji wygrywają, rzecz jasna, serwisy najtańsze, podczas gdy pozostałym takie najniższe ceny nie zapewniają nawet zwrotu jednostkowych kosztów. Rozwiązaniem tej zagadki są po prostu różne zakresy rzeczywiście wykonywanych prac, przy identycznie brzmiącej nazwie usługi. To zaś oznacza, że większość klientów płaci istotnie niewiele, lecz za niepełny proces technologiczny, który nie zapobiega ewentualnym kosztownym awariom w przyszłości.

Rys. poniżej: Schemat typowego klimatyzatora samochodowego z zaznaczonymi prawidłowymi wartościami temperatur i ciśnienia czynnika w różnych częściach obiegu

Schemat typowego klimatyzatora samochodowego z zaznaczonymi prawidłowymi wartościami temperatur i ciśnienia czynnika w różnych częściach obiegu

 

Pełna obsługa serwisowa

Z konstrukcyjnie zamkniętego obiegu samochodowego klimatyzatora ubywa w ciągu roku do 10% czynnika roboczego, uchodzącego przez pory w wężach elastycznych i mikroskopijne nieszczelności złączek. Z tego powodu już po dwóch latach wydajność chłodzenia odczuwalnie spada. Ponadto czynnik roboczy jest nośnikiem dla oleju smarującego sprężarkę. Zbyt mała ilość czynnika powoduje więc niedostateczne smarowanie, grożące całkowitą i bardzo kosztowną awarią całego systemu.

Przez te same nieszczelności higroskopijny czynnik roboczy absorbuje z atmosfery wilgoć. Jej część zatrzymywana jest przez filtr-osuszacz, lecz jego pojemność wyczerpuje się po ok. 2 latach. Potem znaczna zawartość wody w systemie prowadzi do korozji jego elementów. Istnieje też ryzyko zamarzania zaworu rozprężnego, co również może doprowadzać do poważnych awarii.

Ponadto klimatyzację należy regularnie dezynfekować, gdyż rozwijające się na parowniku bakterie, grzyby i inne mikroorganizmy mogą być powodem przykrych zapachów oraz reakcji alergicznych u osób podróżujących w pojeździe. Parownik zintegrowany z system wentylacji pokrywa się zwykle organicznym i nieorganicznym pyłem, zasysanym z zewnątrz przez dmuchawę. W ten sposób w ciemnym i wilgotnym otoczeniu powstają warunki sprzyjające rozwojowi mikrofauny i mikroflory.

Proces zabrudzenia powierzchni parownika przebiega znacznie wolniej przy sprawnym, czyli regularnie wymienianym filtrze przeciwpyłkowym. Natomiast jego zatkanie nadmierną ilością zanieczyszczeń może doprowadzić do uszkodzenia przeciążonego silnika dmuchawy, a także do obfitego skraplania się wilgoci na szybach i powstania kolejnego źródła nieprzyjemnych zapachów we wnętrzu pojazdu.

Wszystkie wymienione tu okoliczności sprawiają, że w pełnym cyklu obsługi klimatyzacji należy przeprowadzić: opróżnienie i próżniowe osuszenie układu, regenerację i uzupełnienie czynnika roboczego i oleju, wymianę osuszacza i filtra przeciwpyłkowego, dezynfekcję parownika i kanałów nawiewu powietrza, kontrolę funkcjonowania i szczelności całego systemu, a w klimatyzacjach automatycznych przeprowadzić odpowiednie badania testerem elektronicznym.